14.02.2025
Zde naleznete podrobný návod na přihlášení do systému eQuip k elektronické dokumentaci.
Dokumenty k podpisu v elektronické dokumentaci:
- Záznam o jednání se žadatelem o službu
- Smlouva o poskytnutí sociální služby
- Práva a povinnosti poskytovatele a uživatele
- Ceník služby Denní stacionář
- Plán rizik
- Individuální plán
- Souhlas s pořízením, zpracováním a použitím fotografických a audiovizuálních záznamů osoby
Další dokumenty, které jsou vytvořené, pouze v případě potřeby klienta:
- Zmocnění k vyzvednutí uživatele služby z Denního stacionáře
- Souhlas s podáním léků v případě zdravotních situací, které nejsou běžné a mohou u klienta nastat v době využívání služby
- Dohled nad užíváním léku v Denním stacionáři
- Přehled léků, které uživatel Denního stacionáře pravidelně užívá







