14.02.2025

Zde naleznete podrobný návod na přihlášení do systému eQuip k elektronické dokumentaci.

Dokumenty k podpisu v elektronické dokumentaci:

  1. Záznam o jednání se žadatelem o službu
  2. Smlouva o poskytnutí sociální služby
  3. Práva a povinnosti poskytovatele a uživatele
  4. Ceník služby Denní stacionář
  5. Plán rizik
  6. Individuální plán
  7. Souhlas s pořízením, zpracováním a použitím fotografických a audiovizuálních záznamů osoby

Další dokumenty, které jsou vytvořené, pouze v případě potřeby klienta:

  1. Zmocnění k vyzvednutí uživatele služby z Denního stacionáře
  2. Souhlas s podáním léků v případě zdravotních situací, které nejsou běžné   a mohou u klienta nastat v době využívání služby
  3. Dohled nad užíváním léku v Denním stacionáři
  4. Přehled léků, které uživatel Denního stacionáře pravidelně užívá